Breadcrumbs navigation


Mapa úspěchu

Cílem je zkvalitňování služeb a přístupu k zákazníkům

Jan Mareš pracuje ve společnosti UPC již 15 let, tedy od doby, kdy byla v České republice založena. Málokdo ji poznal tak jako on.

Pod značkou UPC působíme na českém trhu již 15 let. Celkově naše služby a produkty na českém trhu poskytujeme již 23 let. Naším posláním je přinášet našim zákazníkům možnost připojení se do digitálního světa, objevovat ho a volně se v něm pohybovat. Jsme největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internet o rychlosti až 300 Mbit/s. Dále nabízíme telefonní služby přes pevnou linku. Naše kabelové sítě jsou v dosahu 1,4 milionu domácností v 370 lokalitách a našich služeb využívá téměř 600 tisíc zákazníků. V roce 2011 jsme vytvořili divizi UPC Business, nabízející firemním zákazníkům komplexní portfolio telekomunikačních služeb.

V roce 2015 jsme spustili několik přelomových služeb. V květnu 2015 jsme odstartovali s interaktivní televizí Horizon s neomezenou videotékou My Prime. Velmi pozitivně vnímají zákazníci také mobilní televizi Horizon Go, která každý měsíc zaznamená více než milion přehrání pořadů. V červenci jsme pak spustili sdílenou bezplatnou Wi-Fi síť UPC Wi-Free, která je dostupná pro 450 tisíc zákazníků UPC.

Jsme součástí velké rodiny telekomunikačních společností skupiny Liberty Global – největšího světového kabelového operátora, který obsluhuje 27 miliónů klientů ve 14 zemích. Skupina zahrnuje spotřebitelské značky Virgin Media, Ziggo, UPC, Unitymedia, Telenet, VTR a Liberty.

Více na www.denik.cz


Sdílej na Facebook Sdílej na Twitter Sdílej na LinkedIn