Breadcrumbs navigation


Žebříčky

Vyhlásili jsme České značky 2016 a výsledky 23. ročníku soutěže firemní komunikace

Slavnostní vyhlášení proběhlo v historických prostorách Brožíkova sálu Staroměstské radnice v Praze. Předmětem vyhlašování byl jak letošní nový projekt Česká značka 2016, připravovaný ve spolupráci se společností GfK, tak i 23. ročník tradiční soutěže nejlepších výročních zpráva a firemních časopisů, jejímiž partnery jsou tradičně společnosti TPA a Bisnode.

Obohacením programu letošního ročníku byl i křest druhého dílu knižního vydání publikace Mapa úspěchu. Knížka vydavatelství Mladá Fronta shrnuje dalších 22 příběhů úspěšných českých firem a doplňuje tak sérii televizních dokumentů, vysílaných Českou televizí, a rozhovorů, publikovaných Deníky vydavatelství Vltava-Labe-Media.

Výsledky projektu Česká značka jsou k dispozici zde, výsledkovou listinu 23. ročníku soutěže firemní komunikace si můžete stáhnout tady.

Reportáž Regionání televize ze slavnostního vyhlášení:


Sdílej na Facebook Sdílej na Twitter Sdílej na LinkedIn